Zamieszczone przez cerzam
[O1] Błędy VAG w silniku 1.8T
Zwiń
X
-
[O1] Błędy VAG w silniku 1.8T
Mam problem, może koledzy pomożecie. Szukałem i nic na ten temat nie znalazłem. Robilem sobie test VAG-iem, bo kontrolki od ABS i ASR ciągle mi się świecą. Wyszedł błąd:
00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)
012 - Electrical Fault in Circuit
Podejrzewam, że albo czujnik albo coś z wiązką. A przy okazji zrobiłem test silnika i wyszły mi takie błędy z którymi mam problem z interpretacją i znalezieniem przyczyny:
7 Faults Found:
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-10 - - - Intermittent
16712 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0328 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17645 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1237 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Open Circuit
P1239 - 35-10 - - - Intermittent
17648 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1240 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17646 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1238 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
Może ktoś mi podpowie gdzie szukać przyczyn problemu :?: Silnik wydaje mi się, że pracuje normalnie.1.8 TSI - 160KM
-
-
P1237 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Open Circuit
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-10 - - - Intermittent
jeszcze znalazłem to:
http://- No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk
Komentarz
-
-
Własnie podłączyłem VAG-a i w module obsługi silnika zostały zgłoszone następujące błędy:
4 Faults Found:
17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit
P1237 - 35-10 - - - Intermittent
17647 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1239 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17648 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1240 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17646 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Open Circuit
P1238 - 35-10 - - - Intermittent
Proszę o pomoc w interpretacji tych błędów zanim pojadę do serwisu.
Pozdrawiam, M!
Komentarz
-
-
17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit
P1237 - 35-10 - - - Intermittent
17647 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1239 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17648 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1240 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17646 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Open Circuit
P1238 - 35-10 - - - Intermittent
Wszystko według strony - obd-2.biz/vag.php?plik=VAG -bliżej strony nie znam, ale wywalilo mi ja w googlach na VAG i kody błędów
Ja bym poszukał problemów w okolicy przepustnicy/dostarczania paliwa. Może brudy jakieś albo co? - ale co i jak to nie wiem, nie znam sie - ja jestem elektronik/grafik...
Komentarz
-
-
Interpretacja kodów jest trochę inna - 17645 jest równoważne P1237 i oznacza dokładnie to co w opisie: Obwód wtrysku paliwa do cylindra #1 – obwód otwarty, natomiast 1237 to zupełnie inny kod błędu.
Jednak nie zmienia to dalej faktu, że ja nie wiem jak to należy zinterpretować w sensie nieprawidłowości działania silnika. Może ktoś ma jakiś pomysł :?:
Pozdrawiam, M!
Komentarz
-
Komentarz